Nasze przedszkole to grupa wykwalifikowanych a zarazem ciepłych i serdecznych wychowawców pragnących w sposób odpowiedzialny i kreatywny, stworzyć przyjazną, rodzinną atmosferę, zapewniającą dzieciom jak najlepsze warunki do wszechstronnego rozwoju w poczuciu bezpieczeństwa i akceptacji.
Nasze przedszkole to grupa wykwalifikowanych a zarazem ciepłych i serdecznych wychowawców pragnących w sposób odpowiedzialny i kreatywny, stworzyć przyjazną, rodzinną atmosferę, zapewniającą dzieciom jak najlepsze warunki do wszechstronnego rozwoju w poczuciu bezpieczeństwa i akceptacji.
Katarzyna Budzeniusz – dyrektor
Absolwentka filologii romańskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim, studiów podyplomowych Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Universite des Sciences et Technologies w Lille oraz absolwentka Krakowskiego Instytutu Rozwoju Edukacji na kierunku Zarządzanie oświatą. Frankofilka i miłośniczka literatury.
Iwona Szymankiewicz – wicedyrektor
Absolwentka studiów magisterskich na Akademii Pedagogicznej im. KEN w Krakowie na kierunku Pedagogika społeczno- opiekuńcza w specjalności Terapia i poradnictwo pedagogiczne. Ukończyła także studia podyplomowe z zakresu: Pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, Edukacji i wspomagania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD), Oligofrenopedagogiki- Edukacji i rewalidacji osób z niepełnosprawnością intelektualną, Zarządzania oświatą- Manager i lider oświaty. Ponadto posiada uprawnienia terapeuty ręki i terapeuty treningu umiejętności społecznych.
Doświadczenie zawodowe gromadziła w trakcie 12 -letniej pracy zawodowej w przedszkolu jako nauczyciel wychowania przedszkolnego, w tym przez 5 lat jako dyrektor. Obecnie zajmuje stanowisko wicedyrektora ds. nadzoru pedagogicznego w Niepublicznym Przedszkolu Integracyjnym Bajkowa Kraina i Bajkowa Kraina Kliny.
Interesuje się folklorem Pienin, do którego miłość zaszczepiła w niej babcia. Prywatnie mama dwójki chłopców w wieku szkolnym.
Monika Pielach – nauczyciel wychowania przedszkolnego, wychowawca starszej grupy
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego na wydziale Chemii a także absolwentka studiów podyplomowych w zakresie: Przygotowanie pedagogiczne do pracy nauczyciela. Od czerwca 2020 roku absolwentka studiów podyplomowych: Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Osoba otwarta i kreatywna, kochająca podróże, polskie góry i obcowanie z przyrodą, a także pracę z dziećmi. Prywatnie żona i matka dwójki chłopców w wieku szkolnym.
Aleksandra Matyja –pedagog specjalny/ nauczyciel współorganizujący proces kształcenia w starszej grupie
Absolwentka 5-letnich studiów magisterskich na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na kierunku Pedagogika specjalna w specjalności Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością sensoryczną i terapia pedagogiczna. Pragnie nadal rozwijać się i poszerzać swoje kwalifikacje w kierunku pracy z dziećmi. Jest osobą otwartą i kreatywną, kocha podróże i długie spacery.
Agnieszka Nicieja – pomoc nauczyciela w starszej grupie
Studentka 3 roku Psychologii na Uniwersytecie Krakowskim im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Pragnie nabyć doświadczenie przy pracy z dziećmi. Osoba otwarta i empatyczna, uwielbiająca muzykę oraz powieści psychologiczne.
Joanna Przystasz – nauczyciel wychowania przedszkolnego/nauczyciel specjalny, wychowawca młodszej grupy
Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, kierunek pedagogika specjalna, specjalność: edukacja i rehabilitacja uczniów z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika). Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Uczestniczyła w wielu szkoleniach i kursach dotyczących pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wciąż systematycznie poszerza swoją wiedzę i umiejętności.
Pracując z dziećmi docenia ich indywidualność, pomaga zdobyć umiejętności, których jeszcze nie posiadają, a jednocześnie stara się rozwijać i wspierać dziecięce zainteresowania, pasje oraz talenty.
Aneta Niemiec – neurologopeda
Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, filolog polski. Ukończyła podyplomowe studia z zakresu neurologopedii.
Obecnie w trakcie studiów na kierunku Integracja Sensoryczna. Prowadzi terapię dzieci: zagrożonych autyzmem, z zachowaniami ze spektrum autyzmu, dysleksją, afazją, Zespołem Downa, niepełnosprawnością intelektualną, jąkających się, dwujęzycznych, niesłyszących, z wadami wymowy. W swojej pracy wykorzystuje różnego rodzaju terapie wspomagające, w tym terapię miofunkcjonalną, elastyczny taping, elektrostymulację traktu ustno-twarzowego.
Uczestniczyła w licznych kursach, zdobywając wiedzę i doskonaląc umiejętności diagnostyki i terapii zaburzeń mowy. Posiada certyfikat zezwalający na prowadzenie diagnozy za pomocą standaryzowanego testu Kartami Oceny Logopedycznej Dziecka KOLD. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej. Pracuje z osobami dorosłymi z wadami wymowy oraz jąkającymi się. Prowadzi zajęcia neurologopedyczne w przedszkolach z oddziałami integracyjnymi.

Ewa Kowalska – salowa/pomoc nauczyciela w młodszej grupie.

Kinga Wójs – psycholog
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Psychologia na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Ukończyła studia podyplomowe na kierunkach: Diagnoza psychologiczna w praktyce klinicznej oraz Psychotraumatologia. Obecnie uczestniczy w 4-letnim kursie psychoterapii poznawczo-behawioralnej. Swoje doświadczenie zdobyła pracując w instytucjach państwowych wspierając osoby w głębokim kryzysie, z niepełnosprawnością intelektualną, przewlekle chore somatycznie i psychicznie.
Marta Jureczka – nauczyciel języka angielskiego
Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Nauczycielka języka angielskiego z doświadczeniem w pracy z dziećmi w różnym wieku. Zajęcia prowadzi w kilku placówkach oraz indywidualne. Doświadczenie w pracy z najmłodszymi owocuje kreatywnymi i skutecznymi metodami nauczania, które opierają się na zabawach, aktywności ruchowej i angażowaniu zmysłów. Takie podejście wspiera nie tylko rozwój językowy ale również emocjonalny i poznawczy. Prywatnie mama malucha.
Arletta Migda – terapeuta SI
Pedagog, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki specjalnej, certyfikowany terapeuta SI, terapeuta ręki, terapeuta treningu słuchowego metody Warnkego. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu pedagogiki specjalnej. Od kilkunastu lat pracownik Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Krakowie, gdzie zajmuje się diagnozą przyczyn trudności rozwojowych i edukacyjnych dzieci, jak również terapią integracji sensorycznej, terapią pedagogiczną i treningiem słuchowym. Prywatnie mama dwójki dzieci w wieku szkolnym. W swojej pracy kieruje się holistycznym podejściem do dziecka, poszukiwaniu jego mocnych stron i budowaniu z nim bliskiej relacji. W każdym dziecku dostrzega jego wyjątkowość i potencjał.
Justyna Kilian – fizjoterapeuta
Absolwentka Fizjoterapii na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie na Wydziale Rehabilitacji Ruchowej. Ukończone studia, dodatkowe szkolenia i kursy pozwalają jej na łączenie i modyfikowanie różnych metod terapeutycznych odpowiednio do potrzeb pacjenta. Na co dzień pracuje zarówno z dziećmi (w przedszkolu Bajkowa Kraina oraz Stowarzyszeniu „Dać Szansę”), jak również z dorosłymi pacjentami, zwłaszcza z problemami bólowymi, przeciążeniowymi i neurologicznymi. W swojej praktyce przywiązuje uwagę do diagnostyki i wytłumaczenia pacjentowi jego problemu, dysfunkcji oraz możliwości terapeutycznych. Prywatnie uwielbia wędrówki po górach oraz długie spacery z psami Jogą i Kosmą.