Nasze przedszkole to grupa wykwalifikowanych a zarazem ciepłych i serdecznych wychowawców pragnących w sposób odpowiedzialny i kreatywny, stworzyć przyjazną, rodzinną atmosferę, zapewniającą dzieciom jak najlepsze warunki do wszechstronnego rozwoju w poczuciu bezpieczeństwa i akceptacji.

Katarzyna Budzeniusz – dyrektor zarządzający, właściciel

Absolwentka filologii romańskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów podyplomowych Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Universite des Sciences et Technologies w Lille. Frankofilka i miłośniczka literatury.

Vivian Zapała – nauczyciel, wychowawca młodszej grupy

Ukończyła studia licencjackie z kierunku pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią (Staropolska Wyższa Szkoła w Kielcach wydział zamiejscowy w Myślenicach). Swoje doświadczenie do pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu poszerzyła uczestnicząc w warsztatach oraz szkoleniach tj: „Asystent cień dziecka ze spektrum autyzmu w przedszkolu”, „Trudne zachowania dziecka ze spektrum autyzmu” (Centrum terapii PROMITIS), oraz uczestniczyła w stażu obserwacyjnym (Zielony ABA autyzm). Kolejnym etapem edukacyjnym są studia magisterskie z kierunku pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz studia podyplomowe (oligofrenopedagogika).

Agnieszka Kubisz – psycholog, pomoc nauczyciela w młodszej grupie

Absolwentka psychologii o specjalności kliniczno-sądowej na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz studiów podyplomowych na kierunku przygotowanie pedagogiczne w Wyższej Szkole Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu. W przyszłości planuję nadal poszerzać swoją wiedzę z zakresu psychologii oraz pedagogiki, ponieważ praca z dziećmi sprawia mi wiele radości. Prywatnie interesuję się rękodziełem oraz literaturą.

Katarzyna Gadzała – psycholog, asystent dzieci z orzeczeniami o kształceniu specjalnym

Absolwentka psychologii stosowanej oraz filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Uzyskała uprawnienia pedagogiczne w Studium Pedagogicznym UJ. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała podczas licznych praktyk w poradniach psychologiczno – pedagogicznych i w szkołach. W Akademii Twórczego Rozwoju „Bystrzak” prowadzi zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci w wieku 4 – 6  lat, a te nieco starsze wprowadza w świat technik pamięciowych realizując program efektywnej nauki „Leo Maniak” w Leonardo School. Swoje kompetencje stara się podnosić uczestnicząc w szkoleniach i warsztatach. Prywatnie miłośniczka najnowszej literatury polskiej.

Justyna Płonka – nauczyciel, wychowawca starszej grupy

Ukończyłam studia licencjackie – kierunek pedagogika wczesnoszkolna z technologią informacyjną oraz studia magisterskie na kierunku pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną. Moja przygoda z „Bajkową Krainą” zaczęła się w 2011 roku. Od początku swojej edukacji wiedziałam, że chce pracować z dziećmi. Sprawia mi to wielką przyjemność, zwłaszcza jak się widzi kiedy dzieci, które przyszły do przedszkola mając 2,5 roku idą do szkoły mając 6 – 7 lat, są to małe sukcesy i powody do wzruszeń… To jest nagroda za ciężką prace. W przyszłości planuję jeszcze studia podyplomowe z terapii pedagogicznej. 🙂

Wanda Kowalczyk – nauczyciel specjalny, pomoc nauczyciela w starszej grupie

Ukończyłam studia licencjackie z zakresu pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej oraz studia magisterskie nauczycielskie z zakresu pedagogiki specjalnej o specjalności: terapia pedagogiczna i rewalidacja indywidualna. Do tej pory pracowałam jako nauczyciel wspomagający z 2 dzieci. Poznałam od strony praktycznej, czym jest niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim połączona z zespołem downa oraz obustronny niedosłuch przewodzeniowy. Pracowałam też z dzieckiem o dużych problemach wychowawczych. Ukończyłam kurs Monachijskiej Funkcjonalnej Diagnostyki Rozwojowej, by móc diagnozować dzieci w wieku od 0 do 6 lat.

Ewa Kowalska – salowa

Agnieszka Oliwka – logopeda

Jest absolwentką studiów pedagogicznych na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach i logopedii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Zawodowo jestem pedagogiem specjalnym – logopedą, prywatnie zaś mamą dwójki wspaniałych dzieci. Praca z dziećmi niesie z sobą szereg wyzwań i trudności, których doświadczyła pracując jako wychowawca w domu dziecka w Krakowie. Jest osobą umiejącą rozmawiać, ma łatwość nawiązywania kontaktów.  Chce by zajęcia logopedyczne nie kojarzyły się małym pacjentom z ciężką i żmudną pracą, lecz były miłym i przyjemnie spędzonym czasem nauki wymowy w atmosferze wesołej zabawy. Ważne jest dla niej, by te zajęcia sprawiały dzieciom radość i uśmiech na twarzy, bo to jest jeden z istotniejszych elementów finalnego sukcesu logopedycznego. Systematycznie poszerza wiedzę na kursach i szkoleniach. Współpracuje z placówkami przedszkolnymi, prowadzi również prywatną praktykę logopedyczną.

Katarzyna Sołtysińska – WF dla Przedszkolaka

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, instruktor piłki nożnej – stopień trenera klasy II, wielokrotnie zdobyła tytuł mistrza Polski w piłce nożnej Kobiet. Kasia pracuje z dziećmi oraz młodzieżą w całym Krakowie i stara się każdego dnia zarażać wszystkich dookoła swoją pasją i radością związaną ze sportem, wychowanie fizycznym oraz zdrowym sposobem na życie.

Jan Maciejczyk – zajęcia taneczne

Jest Instruktorem Rekreacji Ruchowej oraz czynnym tancerzem sportowym.  Swoją wiedzę i umiejętności dydaktyczne zaczerpnął  od najlepszych instruktorów w Eugurrola Dance Studio w Warszawie. Prowadzi zajęcia taneczne dla dzieci już kilka lat. Jego celem jest kształcenie, poprawa koordynacji, sprawności i płynności ruchowej dziecka, wyrabianie poczucia rytmu i słuchu. Poprzez ćwiczenia baletowe, proste choreografie taneczne i zabawę pragnie wszczepić w dzieci zamiłowanie i radość jaką może dać taniec.

Luda Ovdijenko – lektor języka angielskiego (Centrum Językowe MOVA)