Nasze przedszkole to grupa wykwalifikowanych a zarazem ciepłych i serdecznych wychowawców pragnących w sposób odpowiedzialny i kreatywny, stworzyć przyjazną, rodzinną atmosferę, zapewniającą dzieciom jak najlepsze warunki do wszechstronnego rozwoju w poczuciu bezpieczeństwa i akceptacji.

Nasze przedszkole to grupa wykwalifikowanych a zarazem ciepłych i serdecznych wychowawców pragnących w sposób odpowiedzialny i kreatywny, stworzyć przyjazną, rodzinną atmosferę, zapewniającą dzieciom jak najlepsze warunki do wszechstronnego rozwoju w poczuciu bezpieczeństwa i akceptacji.

Katarzyna Budzeniusz – dyrektor 

Absolwentka filologii romańskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów podyplomowych Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Universite des Sciences et Technologies w Lille. Frankofilka i miłośniczka literatury.

Iwona Szymankiewicz – wicedyrektor 

Absolwentka studiów magisterskich na Akademii Pedagogicznej im. KEN w Krakowie na kierunku Pedagogika społeczno- opiekuńcza w specjalności Terapia i poradnictwo pedagogiczne. Ukończyła także studia podyplomowe z zakresu: Pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, Edukacji i wspomagania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD), Oligofrenopedagogiki- Edukacji i rewalidacji osób z niepełnosprawnością intelektualną, Zarządzania oświatą- Manager i lider oświaty. Ponadto posiada uprawnienia terapeuty ręki i terapeuty treningu umiejętności społecznych.

Doświadczenie zawodowe gromadziła w trakcie 12 -letniej pracy zawodowej w przedszkolu jako nauczyciel wychowania przedszkolnego, w tym przez 5 lat jako dyrektor. Obecnie zajmuje stanowisko wicedyrektora ds. nadzoru pedagogicznego w Niepublicznym Przedszkolu Integracyjnym Bajkowa Kraina i Bajkowa Kraina Kliny.

Interesuje się folklorem Pienin, do którego miłość zaszczepiła w niej babcia. Prywatnie mama dwójki chłopców w wieku szkolnym.

Monika Pielach – nauczyciel wychowania przedszkolnego, wychowawca starszej grupy

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego na wydziale Chemii a także absolwentka studiów podyplomowych w zakresie: Przygotowanie pedagogiczne do pracy nauczyciela. Od czerwca 2020 roku absolwentka studiów podyplomowych: Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Osoba otwarta i kreatywna, kochająca podróże, polskie góry i obcowanie z przyrodą, a także pracę z dziećmi.  Prywatnie żona i matka dwójki chłopców w wieku szkolnym.

Joanna Przystasz – nauczyciel wychowania przedszkolnego/nauczyciel specjalny, wychowawca młodszej grupy

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, kierunek pedagogika specjalna, specjalność: edukacja i rehabilitacja uczniów z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika). Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Uczestniczyła w wielu szkoleniach i kursach dotyczących pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wciąż systematycznie poszerza swoją wiedzę i umiejętności.
Pracując z dziećmi docenia ich indywidualność, pomaga zdobyć umiejętności, których jeszcze nie posiadają, a jednocześnie stara się rozwijać i wspierać dziecięce zainteresowania, pasje oraz talenty.

Patrycja Pikłowska – nauczyciel specjalny/nauczyciel wspomagający w starszej grupie

Ukończyła studia licencjackie – kierunek: pedagogika specjalna, ze specjalnością: Edukacja i rehabilitacja uczniów niesłyszących i słabosłyszących(Surdopedagogika) na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie. Obecnie kontynuuje naukę na studiach magisterskich – specjalność: Edukacja i rehabilitacja uczniów z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagika). Swoją wiedzę i umiejętności poszerza uczestnicząc w kursach i szkoleniach, m.in. Kursie Polskiego Języka Migowego (poziomy A1 oraz A2). Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała podczas praktyk oraz w trakcie pracy w żłobku. Pracując z dziećmi stawia na budowanie relacji oraz rozwijanie zainteresowań.

Aneta Niemiec – neurologopeda

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, filolog polski. Ukończyła podyplomowe studia z zakresu neurologopedii.
Obecnie w trakcie studiów na kierunku Integracja Sensoryczna. Prowadzi terapię dzieci: zagrożonych autyzmem, z zachowaniami ze spektrum autyzmu, dysleksją, afazją, Zespołem Downa, niepełnosprawnością intelektualną, jąkających się, dwujęzycznych, niesłyszących, z wadami wymowy. W swojej pracy wykorzystuje różnego rodzaju terapie wspomagające, w tym terapię miofunkcjonalną, elastyczny taping, elektrostymulację traktu ustno-twarzowego.
Uczestniczyła w licznych kursach, zdobywając wiedzę i doskonaląc umiejętności diagnostyki i terapii zaburzeń mowy. Posiada certyfikat zezwalający na prowadzenie diagnozy za pomocą standaryzowanego testu Kartami Oceny Logopedycznej Dziecka KOLD. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej. Pracuje z osobami dorosłymi z wadami wymowy oraz jąkającymi się. Prowadzi zajęcia neurologopedyczne w przedszkolach z oddziałami integracyjnymi.

Polina Komar – pomoc nauczyciela w młodszej grupie

Wiktoria Życińska – pomoc nauczyciela w starszej grupie

W trakcie magisterskich studiów psychologicznych. Moje zainteresowania skupione są wokół psychologii klinicznej, sądowej oraz zagadnień związanych z neuroróżnorodnością. Doświadczenie zdobywałam podczas praktyk w szpitalu na oddziale psychiatrycznym oraz w zespole placówek kształcenia specjalnego, a także w trakcie wolontariatów, między innymi w świetlicy środowiskowej dla dzieci i młodzieży. Jestem osobą empatyczną, cierpliwą i nastawioną na ciągły rozwój. W wolnym czasie pasjonuję się podróżami, wędrówkami po Bieszczadach, jazdą na rolkach i czytaniem.

 Ewa Kowalska – salowa/pomoc nauczyciela w młodszej grupie.

Arletta Migda – terapeuta SI

Pedagog, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki specjalnej, certyfikowany terapeuta SI, terapeuta ręki, terapeuta treningu słuchowego metody Warnkego. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu pedagogiki specjalnej. Od kilkunastu lat pracownik Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Krakowie, gdzie zajmuje się diagnozą przyczyn trudności rozwojowych i edukacyjnych dzieci, jak również terapią integracji sensorycznej, terapią  pedagogiczną i treningiem słuchowym. Prywatnie mama dwójki dzieci w wieku szkolnym. W swojej pracy kieruje się holistycznym podejściem do dziecka, poszukiwaniu jego mocnych stron i budowaniu z nim bliskiej relacji. W każdym dziecku dostrzega jego wyjątkowość i potencjał.

Justyna Kilian – fizjoterapeuta

Absolwentka Fizjoterapii na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie na Wydziale Rehabilitacji Ruchowej. Ukończone studia, dodatkowe szkolenia i kursy pozwalają jej na łączenie i modyfikowanie różnych metod terapeutycznych odpowiednio do potrzeb pacjenta. Na co dzień pracuje zarówno z dziećmi (w przedszkolu Bajkowa Kraina oraz Stowarzyszeniu „Dać Szansę”), jak również z dorosłymi pacjentami, zwłaszcza z problemami bólowymi, przeciążeniowymi i neurologicznymi. W swojej praktyce przywiązuje uwagę do diagnostyki i wytłumaczenia pacjentowi jego problemu, dysfunkcji oraz możliwości terapeutycznych. Prywatnie uwielbia wędrówki po górach oraz długie spacery z psami Jogą i Kosmą.